Tipspromenad Djursdalarundan

Nu har vi lagt ut en digital tipsrunda med 14 frågor runt Djursdalaleden!

Det går att starta vid Snokebo eller Ungstorp där det finns en lapp med QR-kod uppsatt på anslagstavlorna och på ladugården i Ungstorp. Från Ungstorp kommer det även inom en snar framtid finnas möjlighet att gå tipspromenaden på den kortare, familjevänlig rundan – observera att det är en annan QR-kod till den rundan, men frågorna är densamma.
Om Ni inte vill gå hela rundan samma dag kan Ni gå en del av tipsrundan och fortsätta en annan dag.
Genom att swisha 20 kr är ni med i utlottningen av Naturskyddsföreningens senaste bok Ut i naturen.
Kan vara en bild av text där det står ”4. Naturskyddsföreningen Vimmerby Nu är du med i utlottningen av boken UT NATUREN VÄLKOMMEN pả promenad med digitala frágor. QR-Kod 1. 2. Ta fram din telefon se till att Du har GPS igảng. Scanna QR koden sả far Du länken till tipsrundan. När du startar tipsrundan ska du uppge ett Lagnamn och en epostadress. 3. Swisha 20 kronor eller valfritt belopp sả är du med tävlingen. Swishnummer: 123 371 95 56 meddelanderutan skriver Du in Djursdala Lagnamn. Natarstadiforeaingena.gwide UTI NATUREN Har Du frágor skriv till naursydsdorenge.imery@gmail.com Tävlingen avslutas 1 juli 2021. Besök oss pả Facebook http:ww.abokcom/aturimrby”
Länk till vår Facebook-sida med mer information om evenemanget finns här.

1 thoughts on “Tipspromenad Djursdalarundan